Zobacz, co możemy Ci zaproponować 

Dieta Hashimoto z mięsem

  • śniadanie: naleśniki gryczane z pieczarkami i wędlinami, miks sałat

  • drugie śniadanie:  shake z banana, buraka i imbiru

  • obiad: mielony z pieca, frytki z batatów, kapusta kiszona

  • podwieczorek: pankejki jaglane, czekoladowy sos i czereśnie z naszego ogrodu

  • kolacja: kurczak pieczony, kasza jaglana i warzywa

Dieta Hashimoto bez mięsa z rybami

  • śniadanie: naleśniki gryczane z pieczarkami i wędlinami, miks sałat

  • drugie śniadanie:  shake z banana, buraka i imbiru

  • obiad: mielony z pieca, frytki z batatów, kapusta kiszona

  • podwieczorek: pankejki jaglane, czekoladowy sos i czereśnie z naszego ogrodu

  • kolacja: kurczak pieczony, kasza jaglana i warzywa

Dieta Hashimo bez mięsa i bez ryb

  • śniadanie: dhal kokosowy z czerwoną soczewicą, dynią, rodzinkami i kolendrą

  • drugie śniadanie: koktajl z malin, bananów, mleka kokosowego i nasion chia

  • obiad: warzywa po azjatycku z ryżem

  • podwieczorek: batony proteinowe z gorzką czekoladą i
    bakaliami

  • kolacja: zapiekanka jaglana z konfiturą z pomidorów

Dieta Insulinooporność z mięsem

  • śniadanie: szakszuka z warzywami, jajko sadzone i wędliny

  • obiad: klopsiki wołowe w sosie własnym, puree z pietruszki, ogórek kiszony z marynowanymi grzybami

  • podwieczorek: ciasteczka z fasoli i migdałów

  • kolacja: sałatka z kurczakiem, oliwkami, ogórkiem, pomidorkami cherry, marynowaną cebulką i z dresingiem miodowym

Dieta insulinooporność bez mięsa

  • śniadanie: paski z omleta, pasta z cukinii, sałatka z pomidora, ogórka i oliwek

  • obiad: sum afrykański w sosie orzechowym, relish z ogórka, fasolka szparagowa, surówka z czerwonej kapusty

  • podwieczorek: wegańskie ptasie mleczko

  • kolacja: chilli sin carne z kabanosami z łososia

Dieta Keto

  • śniadanie: szakszuka z warzywami, jajkiem sadzonym, wędlinami i z serem wędzonym

  • obiad: klopsiki wołowe w sosie własnym, puree z pietruszki, ogórek kiszony i marynowane grzyby

  • kolacja: sałatka z kurczakiem, oliwkami, ogórkiem, pomidorkami cherry, marynowaną cebulką i z dresingiem miodowym

Dieta Insulinooporność bez mięsa

  • śniadanie: frittata z warzywami i tofu, mix sałat

  • obiad: łosoś w sosie ogórkowym z plackami z cukinii, ciepła sałatką z papryki i bambusa

  • podwieczorek: pieczona gruszka z musem malinowym i posypką ciasteczkową

  • kolacja: zupa pieczarkowa

Dieta Keto

  • śniadanie: paski z omleta, pasta twarogowa z wędzoną makrelą, sałatka z pomidorów, ogórka i oliwek

  • obiad: kurczak w sosie orzechowym, relish z ogórka, fasolka szparagowa, surówka z kapusty

  • kolacja: gulasz z dzika

Poznaj opinie innych

Pani Joanna

Wcześniej korzystałam z kilku innych firm oferujących catering. Muszę przyznać, że z tej jestem najbardziej zadowolona! Nie muszę się martwić czy przygotowane posiłki odpowiadają moim potrzebom (Hashimoto od kilku lat).

Pani Monika

Myślałam, że moje Hashimoto to przekleństwo… do momentu zamówienia jedzenia od Hashifood.

Pani Agnieszka

Trudno to opisać, ale w smaku po prostu czuć pasję. Taką, która sprawia, że często nawet co 5 minut sprawdzam, czy pan dostawca zostawił już torbę pod drzwiami.

Regulamin strony: pobierz

©2019 Hashifood.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.